i väntan på tolvslaget..

jag pallar inte att sova och egentligen inte att skriva heller men jag tänkte att jag måste stänga datorn klockan tolv.. vilken fixidé!

igårkväll ställde jag klockan på åtta för att ta mig en morgonpromenad idag, yeah right.. halv elva ringde syster och jag har inte ens reagerat på att klockan ringt. jag är slut som artist!
ringde faster och sedan åkte vi upp till spannsjön för att leta efter badplaster, slutade med att vi satt i solen vid deras sommarstugevägg och drack kaffe och åt kaka.. riktigt mysigt!
efter det så hämtade jag upp therese och drog med henne ner till älven för att få lapa lite mer sol medan den visar sig..
vid halv fem kom jag hem för att svira om än en gång och packa mig iväg med syster och barnen till spannsjön igen för att bada och ha picnic :) va riktigt mysigt om man bortser från dom där jävla knotten som va exakt överallt.. felicia försökte räkna och fick det till 55 bett på min rygg men jag tror faktiskt att hon skojjade.. melvin och syster var iaf helt uppätna i pannorna.. usch! så i och med knotten så fick jag mig mitt första dopp här hemma i sverige och jag måste säga att det var helt okej!

när jag kom hem nu ikväll så orkade jag inte fixa disken som jag så prompt fått för mig att fixa så jag tog mig en promenad istället.. riktigt skönt men lite kallt dock =/

nu ska jag lägga mig och förhoppningsvis somnar jag innan två inatt! bara 15 minuter till klockan slår 00.00 så då kan jag slå igen burken.

natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback