skvaller...

jag säger då det: den här jävla stan! det är bara skvaller, skvaller och skvaller.. jag blir så jävla less. menmen är det det som gör att livet är värt att leva så får dom väl skvallra då, det är ju synd att det skvallras om det som inte är sant bara.. ARGH!

i övrigt så har jag sömnsvårigheter för tillfället.. jag skulle kunna tänka mig att gå och lägga mig igen men ja, det spelar ingen roll eftersom jag aldrig somnar. tar tuusen år innan ögonlocken känns tillräckligt tunga plus att jag måste försöka vända tillbaks dygnet.

fortfarande äckligt kallt utomhus.. blir nog en sväng på stan med lena idag, kanske film med flickorna ikväll om inget annat dyker upp.

någon som ska ut på lördag? lämna en rad isf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback