ja gott folk..

.. inte har jag tid att sitta här heller.. jag har fastnat för farmville och hela min fritid går åt att plöja, så och plocka. JAG VET JAG VILL INTE VARA DÄR EGENTLIGEN MEN DET GÅR INTE ATT TA SIG IFRÅN SKITEN!!!!!

hur som helst så går tiden alldeles för fort för tillfället, så himla mycke jag vill hinna med men givetvis så hinner jag inte.. skolarbetet hopar sig och blir som stora svarta moln på min lilla egna himmel.

men nu har jag bara två eller tre.. kanske fyra eller närmare fem uppgifter kvar att fixa innan vecka 10, iaf som jag vet om! jag har avverkat ett gäng så jag känner mig faktiskt rätt nöjd med att antalet sjunker.

dags att sätta igång på riktigt - jag återkommer till bloggandet när jag känner att jag har en minut över..

åter till fruktstund & powerpoint-presentationerna.

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback