det var den dan..

eller ja den är inte riktigt slut än, ska hänga med mia hem nu snart.. sitter på skolan och väntar på en efterlängtad skjuts! så himla kallt ute..!!

idag har vi fått en massa uppgifter.. dessutom hade jag missat tre från igår! jag är dränkt i skolarbete ett par veckor framöver känns det som.. skönt att ha något vettigt att göra när man är hemma, helt underbart att sätta sig ner med bokföringen i lugn och ro och knåpa sig igenom lite uppgifter. har redan hittat en extrauppgift upplagd på klassens sida :D love it!

funderar starkt på att söka till civilekonom i umeå eller ekonomprogrammet i sundsvall, någon som känner någon som gått där eller gått där själv? hör isf av er, vill höra hur det är! tack och lov så har jag ju läst matte c så jag är ju behörig.. PJU!

annars då? hmm.. ingen aning.

dags att röra på sig tror jag, ska hjälpa mia lite grand också innan vi åker =)

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback