2 januari 2010

shit! så jävla konstigt att skriva 2010 istället för 2009... det liksom saknas en nolla? hmm..

har sovit som en stock inatt och det är lätt förklarat genom att säga att efterfesten på nyårsafton avslutades runt halv åtta på morgonen, jag och lena sov i typ tre och en halv timma innan vi klev upp och resten av dagen & kvällen spenderade vi i soffan med film, godis och pizza ;)

så hmm, nyår?!

vi började med att laga och äta middag här hos mig..

förrätten bestod av chips (HAHAHAHA fancy!)
huvudrätten var potatisgratäng, fläskfilé i svampsås, sallad och vitlöksbröd
efterrätten var någon slags panna cotta eller vad vi nu kan kalla det (den brukar tydligen vara god men denna gång var den nästintill oätlig!)

efter middagen så satte vi igång att spela spel.. brainstorm. detta förbannade spel hade någon jävla lag på att jag och lena bara skulle få sjukt svåra grejer så ja, vi förlorade! brainstorm innebär att du ska komma på så många ord som möjligt om ett visst ämne, du får endast rätt på dom orden som finns på ämneskortet dessutom och det är väl där det svåra kommer.. sen har kontrollantlaget jättesnygga glasögon på sig när dom kollar svaren, ska lägga upp bilder på det sedan!

tolvslaget närmade sig med stormsteg och strax innan fick vi förstärkning av ida med pojkvän och pojkvännens vän och vi skålade och tjoade när klockan slog 00.00, klockan 00.01 så skålade och sjöng vi för idas pojkvän som tydligen fyllde år den 1 januari då.. så de blev en del liv från min lägenhet ;)

vet inte riktigt vad klockan var när vi började dra oss mot nästa fest.. i huset ovanför mitt typ, eller bakom? där var det desto mer folk så vi fortsatte firandet.. och därifrån gick vi, efter att ha haft trubadurmorgon, vid halv åtta.. stackars värd! han var nog rätt less på oss ;)

idag är jag nästintill 100% återställd men eftersom det nya året gav mig veckan på den första dagen så kommer jag inte att vara riktigt 100 förrän det är över.. suck!

dags för årets första promenad, låt det bli många såna under 2010!

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tror det va det spelet vi spelade också på nyår! Tyckte det va skitsvårt :P Gott nytt år på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback