turn back time..

ja just för tillfället så önskar jag att jag kunde få vrida tillbaks tiden lite grand.. jag blir tokig på allt som hänt och allt som inte har någon rätsida för tillfället, men det kanske löser sig.. nån gång.

har suttit med en hel del bokföringsuppgifter nu ikväll och lyckats göra fel både en och hundra gånger, fick tillochmed börja om på en uppgift (from scratch!)

annars då?

jag och lena var ut i lördags, hamnade på någon efterfest på risön efter krogen vilket var riktigt trevligt.. vi kom väl hem vid halv sex ungefär.. helt knäckta men överlycklig att en "vän" betalade taxin så att vi slapp gå! jag gick nämligen dit och skulle nog hellre sova på ett stenhårt golv än att gå över bron igen i strumpbyxor och sommarpjucks.

igår så låg jag mest hela dagen, gjorde inte ett jäkla skit.. eller jo jag pratade med therése i telefon i ett par timmar (as usual).. slog på paranormal activity och höll på att skita ner mig vilket gjorde att jag ringde therése igen för att ha henne på högtalaren när jag såg klart på filmen (dom sista 35 minuterna).. men jag har överlevt och inte hört några konstiga ljud än så länge iaf, nog för att jag rycker till så fort någon gör ett ljud i närheten men jaja.. det går nog över de också.

hade en presentation på skolan idag och nu ser jag fram emot onsdagens presentationer (två stycken!!), eller inte!

nä nog med skitsnack.. jag ska nog lägga mig med en bra bok eller nåt.

tjingeling!


ps. DYNGA!!! nu tog batteriet i min trådlösa mus slut =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback