full huggning..

försöker ha något att göra exakt hela tiden för att slippa tänka så himla mycke.. det värsta är att jag äter för att ha något att göra! menmen, shit happens och förhoppningsvis går de väl över någon gång (om typ tio år eller så)..

efter jobbet så kom jag hem och käkade middag, sen tog jag mig en promenad upp till tessan och stefan där jag fick lite "egentid" med emilia.. försökte verkligen få lilltjejen att skratta men idag var hon helt omöjlig (iaf vad beträffade mig). iom att jag fick egentid med henne så fick ju stefan och tessan lite egentid också =) win-win situation ;)

sen så fikade vi lite och jag gick väl hemåt strax efter sju eller nåt sånt.. när jag kom hem så gick jag upp till bilen och sopade av den all snö som kommit dom senaste dagarna, har planer på att färga håret imorgon så då blir det nog till att ta bilen eftersom håret blir blött :D

har just diskat och nu blir det till att vika tvätt, imorgon ska det nämligen hängas upp ny!

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback