fredag..

ja idag är en väldigt speciell dag, en dag fylld av både sorg och förväntan.. eller kanske nyfikenhet är ett bättre ord!

idag hade vi begravningen för vår älskade momma.. herregud va jobbigt, att se alla nära så ledsna! att få träffa alla som man inte träffat på länge under en sådan stund, den stunden som aldrig skulle komma. men trots allt detta så har hon haft ett fint liv, vi har så många fina minnen att ta med oss genom livet att vi inte kunnat önska oss något mer..
efter begravningen så samlades vi för fika och därefter åkte vi hem till "momma och moffan" (det går inte att säga på något annat sätt).. satt och surrade och efter ett par timmar så åkte vi iväg till "byn" för att äta middag.. den här dagen har verkligen varit omtumlande men vi får väl se vart kvällen bär, jag måste erkänna att jag är riiiktigt nyfiken ;) !

att blanda sorg och glädje känns många gånger fel men ja.. det fick bli så idag!

innan middagen så hann jag springa in på äldreomsorgen för att surra lite med farmor, kändes jättebra att hon var på humör för lite skämt och att hon blev så glad att se mig.. ett av alla ljus i mörkret. givetvis är moffan ett också, vilken kämpe!

nu ska jag slänga mig i duschen och göra mig klar inför kvällens påhitt.. imorgon blir det 30-årskalas!

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback