bara två kvar..

sitter och gruvar mig inför resten av veckan, eller inte gruvar men jag känner mig rätt uppochned vad gäller skolan.. skulle gärna vilja stanna hemma och sova en dag så jag ser verkligen fram emot fredagens "sovmorgon" innan man ska sätta igång med allt som behöver göras (har redan börjat med en lista)..

nu har vi bara två uppgifter kvar den här veckan och sedan börjar proven hopa sig, ett nästa vecka och ett veckan därpå och efter det så har vi iaf en veckas "uppehåll" innan nästa.. kan bli lite kämpigt men givetvis ska jag klara det :D


sov som en kratta inatt, sista gången jag kollade på klockan var 02.53.. tack och lov så slapp jag det urusla humöret som brukar komma dagen efter och känner mig rätt tillfreds med att bara sitta för tillfället.. snart ska jag koppla upp mig med tjejerna i min grupp så att vi kan planera inför morgondagens redovisning.

dags att göra någon nytta igen.. tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback