hmm veckan som gått?

jag har varit psykiskt nere egentligen hela veckan men nu börjar jag komma tillbaks på banan igen, träffade mamma igår och efter det känns allt mycke bättre. tänk vilken tur jag har som har en sån underbar mamma!

på tisdagkväll så va jag hos bror på kalas.. fikade lite och såg honom skrapa fram 10:- på en tialott, woohoo! efter det så satte jag mig i bilen för att åka upp till husum. väl i husum så väntade min kära natalie, negerbollar och natalies kompis sara på mig :) vi la oss äckligt tidigt men de behövde jag..

på onsdagen så hade jag skittråkigt och natalie tyckte jag skulle ta mig en promenad så jag klädde mig, knyckte ett par skor av henne (jobbigt att gå i finskor) och ryckte nyckeln från väggen.. DEN FUNGERADE INTE! ringer natalie för att fråga var den rätta nyckeln är och då säger hon "det finns ingen, du får stanna hemma"..!! FANFANFANFAN! satt fast i lägenheten fram till typ tre då nattis kom hem, fixade oss och for in till stan för att shoppa lite.

köpte mig en ny bh med matchande trosor (välbehövt!), tre par nya strumpor och en hårfärgningspensel.. måste försöka ta tag i huvudet nån dag framöver, börjar se fördjävligt ut!

hmm.. typ de va den dan? spenderade kvällen inne i övik iaf och återvände till husum på torsdagen för att ha liiika tråkigt än en gång.

på torsdagkväll blev de partaj :)



och sen drog vi iväg till husums pub-kväll med trubadur.. jag tror fan att jag gick hem först, inte så himla roligt när man känner så lite folk men lite nya bekantskaper har jag fått iaf :)

igår så åkte jag hem... hem till mamma först och främst, kramades lite när jag kom och efter det kändes allt mycke mycke bättre!

sen kom syster och barnen dit.. sötungarna! jag skalade potatis, klädde påskriset medan dom va ute och drog ris på isen.. hade lite fel kläder för att kunna "arbeta". 

när ungarna kommit in så målade vi påskägg :)



och resultatet..



sen letade vi påskäggen som påskharen placerat ut :)



WOOHOOO! PÅSKHAREN HAR LÄMNAT ÄGG :D



efter en heldag med mat och godis så åkte jag hem.. packade inför veckans fjällresa och tog mig ett glas vin. nu ska jag göra mig helt klar så att jag är redo att dra iväg.

GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback