WOOHOOO!

jag är ett mvg-barn och jag är så himla stolt över mig själv! i vanliga fall så hetsar jag mig igenom ett prov och lämnar in det så fort som möjligt.. idag tog jag en massa tid på mig och skrev allt vad jag kunde, jag fyllde nästan varenda kvadratmillimeter på det utrymme man kunde skriva på.. och det gick vägen ;)

i övrigt så var dagen rätt tråkig.. eller ja det är jätteroligt att sitta och surra med sina klasskamrater hur länge som helst men när lektionerna väl kommer igång igen så känns det som att man har så himla tråkigt. det blir ju inte direkt bättre av att man har ont i skallen, nacken och är dödstrött heller.. huvudvärken gick över efter ett par timmar men det resterande är fortfarande kvar.

nu väntar jag på ett samtal från tessan för att se om jag kan springa upp dit och hälsa på, kanske blir imorgon också.. vi får se =)

ska slänga mig i duschen :D

tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback