veckans shopping =)

shoppade ett par pärlor idag så att jag kunde sätta mig och pyssla klart.. jag måste träna mina nerver känner jag, jag blir så himla lätt less och förbannad på att saker och ting tar tid. menmen jag ska lära mig!

ropade in två börsar (plånböcker) på tradera.. jag blev lite kär i dom så jag var tvungen!

ja nu gör jag ju lite reklam för säljaren också.. det lär dom nog uppskatta ;)

nu ska jag sätta mig med läxan, är helt mör i skallen efter dagens lektioner.. hade tre timmar ekonomi imorsse och direkt över till ledarskap på eftermiddagen, nästan tre timmar där också. så idag har jag spenderat hela dagen vid datorn och jag har ingen aning om varför jag fortfarande sitter här!!??

nä nu måste jag sätta igång. prov imorgon!

bye..


Kommentarer
Postat av: Therése

Jag är också kär i de! Vad fick du ge?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback