superpigg!

jag har nog aldrig varit så himla pigg (och kissnödig) som nu imorsse.. slog upp ögonen vid halv sju och försökte somna om igen men icke. nu sitter jag här istället ;)

igår morsse när jag gjorde min havregrynsgröt så svämmade den fan över skålen i micron, det är banne mig en av dom värsta grejerna som kan hända på morgonen - att någon del i frukosten inte går som den ska. idag är jag istället på min vakt och kör gröten lite kortare stunder för att kunna kontrollera den..

blev en rätt händelselös dag igår.. tog en promenad på lunchen och sedan satte jag mig framför datorn igen, skrev ju ett färdig-inlägg när allt var klart med skolan.. tittade bara på tv på kvällen och föll för "Tinas cockalong" - jag älskar den tjejen! helt jävla suverän (och namnet gör ju henne inte sämre direkt ;)

micron pep.. gröten är klar och oj nu vaknade karln..! ska gå och säga god morgon =)

ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback