jahapp!

nu är jag äntligen "hemma"..! fick sluta lite tidigare idag och tog då bussen tio i tre hem.. riktigt skönt att komma hem lite tidigare men fan också för att det blev idag.. strax innan fyra så ringde mamma och frågade om jag ville ha skjuts hem.. jaja.. 40 kronor åt helvete =/

när jag kom hem så tog jag en långpromenad på nästan 1,5 timma och sedan slängde jag mig för sista gången i min nuvarande dusch.. imorgon kommer duschkabinen ;D

stekte en laxfilé med havssalt och citronpeppar och till åt jag sallad.. riktigt mumsig middag måste jag säga!

nu har jag suttit och letat efter praktikplatser och har väl hittat ett par som jag ska spana in imorgon om jag får tid.. nu ska jag iaf springa på ica och köpa lite frukt =)

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hur går det nu med pluggandet? Kommit in i det? :) Hur länge va det du skulle läsa? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback