iiih paniik!

jag satte mig ner efter dagens ekonomi-lektion för att plocka hem alla uppgifter och papper vi fått från våra lärare.. jag är nu kallsvettig, det har hänt mycket den här veckan och jag börjar få lite smått panik över allt som ska göras eller iaf bör göras.

vi har två inlämningsuppgifter, en där vi skall plocka fram tre produkter och analysera var de befinner sig i produktlivscykeln och en annan där vi skall välja, inreda och färgsätta en lokal för butik x som jag tidigare skrev.

efter varje lektion så delas så kallade kontrollfrågor ut som vi skall gå igenom och besvara, jag har nu lyckats ta mig igenom en av två.. plus att vi fått extra uppgifter i ekonomin som vi ska göra så snart som möjligt. jag är i akut behov av en skrivare!!

sist men inte minst så ska vi lägga ner lite energi på att sätta ledartyper och lösa påhittade konflikter.

utöver detta så skulle jag behöva städa, diska, slå in julklappar, montera upp laptop-bordet, begrunda hur jag ska få min egna eknomi att gå ihop den här månaden, handla mat, möblera om för att få plats med laptop-bordet, åka hem till pappa för att hitta en passande stol till laptop-bordet, måla mitt sideboard (där pappa äntligen hittat orginal-luckorna efter två års sökande!!!) och försöka få in det i lägenheten.

jag har också några små projekt på gång på sidan om som jag också skulle vilja göra..

sy gardiner till köket, gärna också fixa en ny duk till köket, modellera ihop en liten present och ja.. det sista minns jag inte.

WAY TO MUCH!

men det löser sig.. förhoppningsvis.

nu ska jag göra ett nytt försök till att ringa pappa, tar jag mig hem dit idag så kan jag skriva ut papperna och påbörja kontrollfrågorna plus att jag kan göra ekonomibiten. PJU! det kanske blir bussen.. who knows.

tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback