hur ska det gå?

att kånka upp en riktigt tung väska ända till långgatan?! jag är så himla dum.. jag glömde helt bort att prata med klasskompisen jag ska åka med igår och nu får jag stå mitt kast och röra benen och ha väskan på ryggen.. PJU! kanske ska ringa pappa och höra om han är i stan, ska ju ha med mig datorn, handväskan och skolväskan också :S

sitter och äter gröt.. ska snart ta första klunken kaffe, längtar lite grand tills jag känner den där beska smaken på tungan :P

ja vad hände igår då? typ inget.. eller jo väldigt mycke.. =/ jag har fått nej på praktikplasten jag sökte i fredags, fick nej från dom två jag pratade med igår.. en praktikplats öhrlings pricewaterhousecoopers eller vad dom nu heter hittar jag inte ens! deras lokal står tom tydligen, eller iaf så har ingen varit där sedan i januari.. nu har jag bara hopp på en och dem ska jag ringa halv åtta idag =)
på kvällen så försökte jag plugga, jag fattar inte allt jag läser när jag sätter mig med boken och slöbläddrar.. alltså hur ska jag komma ihåg allt? finns huuur mycket som helst att kunna tills på onsdag. jag kan väl en hel del men det känns som att det kommer att gå skit (men jag ska tänka positivt!)

somnade väl vid halv 11-11 någon gång och vaknade nu halv sju. woohoo! ännu en dag i skolan. jag måste nog börja göra mig iordning, kan inte pappa skjutsa så måste jag nog gå halv..!

ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Therése

Öhrlings Pricewater Cooperhouse? Det känns märkligt bekant på något sätt ;b

Postat av: mads

Tina min Tina! du kommer in i pluggandet snart jag lovar! det tar lite tid bara, minns själv hur det var o vi vet ju båda att du faktiskt har ett läshuvud till skillnad från mig ;) du äger! ta hand om dig! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback