greys anatomy och kvällsaktiviteter..

pappa har svarat i telefonen men däremot så var han redan hemma när jag fick tag på honom.. det blir graninge imorgon istället. hade ändå inte kunnat åka med honom eftersom han va på en helt annan plats än vanligt.

efter att jag skrev sist så har jag storhandlat.. STORHANDLAT! gjort middag (morotsvåfflor) och efter middagen så svirade jag ihop scones med hallon i.. så herregud va mätt jag är nu.. har tagit bilder på dagens kalas men eftersom skolarbetet tillsammans med idol tar upp all min tid så hinner jag inte hämta upp datorn.

ska försöka lägga ut dom ikväll men vi får väl se, håll utkik!


ikväll har grey's anatomy äntligen premiär..! jag ser verkligen fram emot att klockan slår 21.00 och jag får se fortsättningen på teasern!

iiiih! spännande..!

nu måste jag fortsätta ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback