disk, tvätt, städning och matlagning..

har känt mig som en maskin i helgen.. ibland blir man lätt besatt av t.ex diskning, har lite panik över att det finns disk i diskhon och att det ligger tvätt i tvättkorgen men man kan ju inte göra allt samtidigt och diskmaskinen ska ju fylla sin funktion också.

nu är taket klart iaf.. känns som att jag gått upp typ 200 kilo i helgen, blev rätt mycke snacks och annat gott i helgen. nu ska jag försöka ta mig tillbaks på banan igen..

imorgon blir det sundsvall, vet inte riktigt hur jag ska göra bara.. ska jag försöka få med mig någon eller ska jag åka själv? lena kunde inte följa och mia på skolan skulle plugga imorgon.. själv ska jag fixa julklapparna. undra vad jag ska köpa till felicia och melvin (7 och 3 år..) någon som har något tips? GE MIG GÄRNA ISF!!!

nä nu har jag idétorka igen.. ska nog försöka slappna av i soffan ett tag eller så ska jag slå upp skolböckerna och titta igenom onsdagens sista lektion..

tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Therése

Diskmaskin alltså.. Sicken lyx ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback