csn..

allt har gått hur smidigt som helst ända fram tills nu när jag har fått ett brev.. var tvungen att möblera om datorn bara för att komma in och läsa meddelandet eftersom jag inte fick göra det med personlig kod utan var tvungen att använda någon annan metod (bankid) som i sin tur krävde att jag hade java.. som krävde att jag skulle starta om datorn! SUCK!!! hur som haver så har dom stoppat mina utbetalningar eftersom skolan inte meddelat dom att jag studerar där..

undra vem man ska prata med om det.. hänger inte riktigt med i svängarna.. mina pengar rasade ju in förra månaden men nu ska det tydligen vara prompt omöjligt att få ut dom.. nu när jag har gått i skolan snart en månad.

idag är det torsdag, sista dagen PÅ skolan för den här veckan.. ska åka med två klasskompisar som vanligt =) min bil har väl lagt av vid det här laget.. den är nog deprimerad och ledsen eftersom jag aldrig kör den..

jaja nu ska jag göra mig klar och sen up up and away!

Kommentarer
Postat av: Therése

Samma sak hände mig! (Plus några till i min klass..) Vi var inte inskrivna på kursen så fick gå till typ studierektorn? Utbildningsansvarig? Någon? Och be henne skriva in oss.. Fick mitt första CSN i måndags! Hoppas det fixar sig för dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback