blödande skavsår och kräftskiva!

lite halvmör i skallen idag.. vaknade första gången vid sju men sov vidare till halv tio efter det.. kändes rätt bra att vakna upp med en kisse som var övergosig på armen och att känna att kroppen var utvilad..

igår va det skola hemifrån och jag var väl klar med allt strax efter tio, drog en vända på stan för att söka praktikplats och håller nu tummarna för en redovisningsbyrå som lät väldigt positiv när jag kom dit :D

efter det så gick jag hem och satt och tittade runt lite på internet, skrev ihop en liten presentation som jag mailade över till personen jag var hos för praktiken.. tittade på när dom installerade min nya duschkabin och jag hann tillochmed inviga den innan jag åkte till kramfors =)

innan lektionen började på morgonen så hann jag med en promenad på närmare en timma och kom hem med röda sockar istället för vita, välkommen tillbaks blödande skavsår! FAN!.. jaja jag hoppas att jag kan ta mig en promenad någon gång till veckan iaf.. kanske kan prova mina gamla träningsskor istället.

blev lite vin igår och vi började titta på två värdelösa filmer innan vi beslutade att vi skulle se "sagan om konungens återkomst" istället.. jag såg hela och somnade väl vid halv ett, ett eller nåt sånt.

ikväll blir det kräftskiva i dynäs =) har tagit upp typ 50 kräftor som vi ska trycka i oss ikväll ;) underbart gott!

nu ska jag göra mig klar för dollarstore.. =)

hejhej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback