barnvakt idag =)

efter kaffet imorsse så åkte jag från jörgen hem till sollefteå och började invänta systers minsta, vid halv nio kom han inrusandes och vi började med att slå på monsters inc.. lekte lite med alla kinderleksaker och sedan gick vi på stan.. har shoppat en leksaksbil, ett kinderägg, färdiga plättar (jag är lite för lat för att göra egna), vin, kaninmat, tyg och en liten farsdagspresent =)

nu sitter vi och tittar på "bilar" och är mätta i magen.. plättarna fick serveras med grädde och socker eftersom sylten tydligen va slut här hemma =/

provet igår gick superbra! jag fick full pott och några pluspoäng utöver det ;)

nu ska jag vara social igen =)

hejhej!


Kommentarer
Postat av: Therése

Det går ju som en dans med studierna för dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback