minus typ 3000 kronor..

jag är inte riktigt säker men allvarligt jag har shoppat gärnet både på tradera och i sundsvall igår.. emellanåt så söker jag febrilt efter praktikplats och försöker lägga upp ett schema över kommande inlämningsuppgifter och presentationer.

gårdagen spenderade jag i sundsvall efter att ha fått klättra ut genom fönstret hos j (detta pga att nyckeln inte infann sig i huset utan i älandsbro!!!) med skakande ben kom jag ner på marken, bar tillbaks stegen och yippiee - ytterdörren var låst!

kom in till birsta strax efter tio och parkerade så långt ut och så långt fram som möjligt för att göra det lättare för mig att sedan hitta bilen för eventuell hemfärd (tänk att få sova på ikea en natt!!)

traskade in på birsta city med mitt första mål: VINTERJACKA!! (gärna en varm sådan).. ungefär 10 butiker senare och utan resultat så gick jag vidare mot panduro hobby, lagerhaus och också där blev det noll inhandlat. klampade med raska steg iväg mot barnens hus i blåsten och tog mig med nöd och näppe innanför dörren.. julklappar till felicia och melvin stod på inköpslistan och detta fick jag faktiskt med mig hem.

*sjöräddnings-lego (set m. bil, vattenskoter och gubbe) á 99 kronor
*någon slags bil som kan göra volter?? á 39 kronor
*två pysselpaket till felicia, gör dina egna smycken, för totalt 99 kronor

efter att ha betalt ovanstående så gick jag mot siba eftersom jag inte hade laddat min mobil, nu var jag med andra ord på jakt efter en bil-laddare anpassad för min samsung s5600.. SKIT NER ER SIBA, ni är värdelösa!!! dom hade totalt två produkter tillhörande samsung och det resterande var nokia och ericsson (när blev dessa märken så himla populära?? samsung är iaf klass! sorry..)

gick vidare till biltema för att hitta ett tanklock till min nyslangade bil där dom också stal tanklocket (MED LÅS!).. tack och lov så kan jag vara nöjd med att jag inte tankat bilen på hundra år vilket gör att dom kanske fick ut en deciliter kanske?

*ett tanklock m. lås á 119 kronor - KATSHING!

vidare mot ikea, självaste ikea alltså.. när jag ska ta mig in i byggnaden så hör jag ett ljuvligt skrik och tittar till vänster där jag ser en liten flicka skrika något, jag vandrar vidare mot ingången när jag plötsligt inser att jag kände igen ungen.. vänder mig åt vänster igen och inser att det är jullan som sitter där och bredvid står magda och björn!! WOOOHOOO! (jag blev överlycklig eftersom jag fick åka till sundsvall själv igår =/ )
ut från ikea kom jag med ett databord.. jag ska visa bilder senare när jag sitter vid min egna dator.. ett laptopbord ska jag nog skriva.

*ett laptop-bord á 549 kronor - KATSHING!

magda hängde med mig in på birsta city för att kolla på en jacka jag spanat in på lindex.. jag var så himla osäker men magda fick mig att köpa den..

*en vinterjacka á 799 kronor - KATSHING

in på lagerhaus och köpte lite julklappar till min älskade vän lena..

*cencur á 59 kronor
*cencur á 39 kronor
*cencur á 69 kronor
*cencur á 1 krona

minns inte riktigt alla priser men nåt sånt va de iaf.. det kostade av någon anledning mer än ovanstående =/

in på akademibokhandeln och köpte dom tre första twilightböckerna á 69 kronor/styck.. BILLIGT!!

gina tricot

*två basiclinnen á 99 kronor
*nio (!!) par örhängen för totalt 79 kronor

mcdonalds

*mozarellasticks 15 kronor, REKOMMENDERAS STARKT!
*liten hamburgare 15 kronor
*dricka, typ 10 kronor?

max

*två förpackningar mozarellasticks (inte lika goda som på mcdonalds)



jag minns inte om det var något mer jag köpte.. har för mig att det var något mer men det är inget jag kommer på nu.. nedanstående är inhandlat på tradera under den senaste veckan..

*universal multifjärrkontroll 345 kronor (inkl frakt)
*turtles dräkt till fabian i julklapp 245 kronor (inkl frakt)


uppgifter som jag fått på skolan idag

*produktlivscykels-uppgift
*välj och inred en lokal
*bestäm vilken slags ledartyp du är
*bestäm vilken ledartyp som krävs i företag x (x är ett påhittat företag)


nu ska jag nog ta och göra mig klar för sängen.. ska visa bilder någon dag framöver men nu har jag iaf redogjort min måndag och en del av min tisdag.. kvällen har spenderats hemma hos mia med ett gäng ekonomi-uppgifter (jag älskar matte!!!)

natti natti.

Kommentarer
Postat av: Therése

Jisses så du har shoppat loss! Jag säger bara: Laptopbord och Mozarellasticks! Ge mig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback