www.gaochsova.nu

japp.. borde verkligen sova men känner inte att jag har lust.

har iaf möblerat om (med andra ord flyttat sängen) i mitt sovrum, nu ska jag bara försöka få tag i pappsen någon dag framöver så att han kan komma hit och hjälpa mig att skruva upp databordet på väggen..

btw så skulle jag öppna luckan på databordet (läs skåpet) och då ramlade självaste låset ur!! hur fan går det till? jag måste ringa till ikea och fråga vad jag ska göra.. än en gång så har jag köpt en "defekt" produkt från dom.. sist var det mitt vardagsrumsbord som hade världens jävla skada när jag kom hem.. det är ju inte direkt så att man plockar upp och monterar ihop varan redan på parkeringen utan man väntar ju tills man kommit hem (10 mil senare) suck!

nä jag måste nog göra något vettigt iaf. här kan jag inte sitta.. har läst alldeles för många bloggar och även varit in en sväng på facebook (vilket händer en gång per månad kanske..)

äh.. natti natti.

Kommentarer
Postat av: Therése

What?! Har du pratat med Ikea? Det är helt otroligt.. Jag lovar det där hade aldrig hänt om det inte var för att du nu mera är en fattig student?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback