woohoo måndag igen!!

ja herregud va tiden går fort.. den här helgen vara drog förbi i ett vindsvep känns det som (dock inte gårdagen..)

i fredags så va de väl inte speciellt mycke som hände.. satt mest med J och tittade på tv eller ja, han satt mest vid datorn as usual ;P

på lördagen så packade vi ihop och åkte upp till mamma och åke i resele.. konstant ätning väntade där; först blev det fika med pizzabullar och kex, efter det så rökte åke fisk och vi fick såklart smaka.. några timmar senare så var det dags för middag - kycklinggryta & klyftpotatis med tomatsallad, underbart gott!

syster skickade ett sms och frågade om vi va sugna på att hänga med på rocka billy på parken i kramfors och om dom fick sova över hos J och mig.. givetvis skulle vi med! var väl hemma i kramfors vid åtta eller nåt sånt så då började vi stöka undan, bädda sängar och dricka vin (jag hade pimplat en del med mamma men J hade bara fått sig en alkoholfri öl)... någon halvtimma senare så kom syster och antolina och vi började partaja på riktigt, jag tror aldrig att jag druckit vin så fort som jag gjorde då.. strax innan halv elva efter lite guitar hero och piffning så var vi på väg. på parken va de dött! menmen vi valde att stanna ändå och gjorde oss hemmastadda i baren.. dansade och pratade på en massa med alla bekanta som var på plats.

gav en kille en höftknuff så att han tappade kameran han hade i handen, suck! vet inte om jag måste betala den eller inte men de va ju absolut inte min mening att han inte skulle ha tillräckligt med kraft i fingrarna att hålla i den! KARLAR!!!

vid ett eller nåt sånt så började jag och J tänka på refrängen.. alla hade börjat gå hem så vi kände väl inte för att vara kvar så mycke längre.. pratade med syster som satt fast i någon annan och infade var de hittade nycklar och att de va karlförbud hemma hos oss.. MUAHAHAHAHA! men ja.. syster och antolina hade inte droppat in förrän vid halv fem eller nåt sånt, jag och J hade då tryckt i oss en kebabrulle och sussat sött ett tag.

när jag vaknade på söndag så hittade jag bara antolina nere i vardagsrummet, var va syster? hmm...

igår fördrev vi i böcker, i telefon, vid datorn, städandes, taco-ätandes och var tröttare än tröttast!.. skjutasde iväg Js dotter till en kompis/kusin för övernattning och efter det satt jag med soduku fram tills att "vem kan slå filip och fredrik" började..

fortfarande har jag ont i varenda kroppsdel, känner mig uppsvälld efter helgens ätande och är allmänt mör i skallen.. nu ska jag iaf ta och skura golvet i köket och ringa till tessan.. klockan 12 börjar "skolan" på biblioteket :)

ha en bra dag alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback