tusen tankar..

madde skrev just en kommentar på mitt förra inlägg och jag måste bara säga att orden värmer så himla gott och givetvis kommer jag sakna henne också, precis som jag skrev i mitt förra..
det är ju rätt jobbigt när folk flyttar från stan som om dom vore flyttfåglar som aldrig vill återvända, iaf dom som jag håller mest kär =/ menmen.. någon dag möts vi alla igen, och vem vet? kanske blir det här i sollefteå alla bor när vi är gamla och grå, då ska vi ut och svänga våra lurviga och visa ungdomarna hur det ska se ut och vad vi går för ;)


ikväll blev det inte mycke gjort eller jo jag påbörjade projektrapporten och skrev lite om vad vi gjort och så, synd bara att vi inte har någon direkt mall att gå efter =( känner mig värdelös trots att jag lyckats skriva tre A4 fulla med text, känns inte som att det är tillräckligt för mina egna betygskrav.

men inte nog med det så har vi givetvis prov nästa onsdag.. jag tar upp boken, lägger mig i sängen och slår upp sidorna som provet ska handla om och börjar läsa.. sneglar lite mot twilightboken som ligger bredvid mig i sängen och byter till den istället - jag är såå himla duktig på att läsa vanliga böcker motför studielitteratur! jag har plöjt igenom nästan 2,5 bok på typ två veckor och det är myyycke mer text i dom böckerna än vad det är i dom böckerna jag FAKTISKT borde läsa istället..


tittade på greys iaf och jag erkänner mig besegrad - pappa&dotter-scenerna gör mig helt förtvivlad, tårarna sprutar ur mina tårkanaler! jag är en blödig idiot (givetvis gäller detta för mamma&dotter-scener också men ikväll var det pappa som va i fokus)..

imorgon ska jag träffa projektgruppen igen, 130 kakor står på schemat och projektrapporten får mer än gärna bli klar imorgon så att vi kan hitta på annat på fredag.. vill göra något roligt eller ja iaf hinna läsa till provet i lugn och ro..

nu ska jag lägga mig med papper och bok och jag ska banne mig försöka att inte byta ut den ikväll!

natti natti..

Kommentarer
Postat av: Therése

Jag med såg Grey's igår! Har börjat följa det nu tackvare din uppdatering när jag var hos dig sist ;b Mm, kände också att folk flydde stan som ett sjunkande skepp när jag bodde hemma och sen stack jag med.. Men jag kommer tillbaka! (Hur det är med de andra vet jag ju inte men jag har i alla fall planer på att återvända :b)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback