skärpning!

nä nu jävlar måste jag skärpa mig, jag har blivit så förbannat lat.. sötsuget infinner sig konstant och jag skulle kunna lägga skolböckerna på hyllan för tillfället..

ryck upp dig tina, det här fungerar inte!

veckans planer:

*plugga inför provet som kommer på onsdag
*göra klart projektarbetet FELFRITT!
*motionera minst två gånger i veckan (gärna fyra)
*skippa sötsakerna (iaf på veckan)
*vakna pigg och alert och inte ligga vaken till klockan ett för att läsa någon jävla bok!




har bara 400 sidor kvar i den tredje twilight-boken och efter det så blir det bara skola fram tills jul..


up up and awaaaay!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Nu har jag läst inlägget, dutti jag var ;)

Idag ska Stefan bli pappa på papper, det var jag som ringde och bokade tid! Hihi :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback