praktiksökande..

är helt jävla omöjligt att få en praktikplats inom redovisning i år! alltså jag tror jag får något fel snart.. jag skulle kunna göra en lista som sträcker sig på ett A4 med dom jag har ringt till. enda platsen jag fått är på lagerhaus och där skulle jag få hjälpa till att flytta, vilket är helt okej, men det är ju inte det jag är intresserad av.. låt mig dyka ner bland räkenskaper och papper!

jag har en att göra lista idag.. jag måste börja med sånt för att få något gjort.

*boka om cellprovning
*gör en ordlista för ekonomin
*ring om praktikplats
*shave!
*handla
*dammsuga
*diska
*plocka undan
*städa toaletten
*gå igenom kylen
*+frysen
*ring unionen
*kolla om jag fått svar från csn
*sy kuddfodral
*bär upp saker på vinden

det är inte en allt för avancerad eller jobbig lista men det känns som att den kommer att behövas för att styra upp den här dagen.. förhoppningsvis har jag iaf tre timmar på mig innan jag måste börja dra mig.. ska nog ta och sätta igång!

hejhej!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Men då kanske det är deras tur att ha det lite bättre nu för att vi hade det bättre än dom förut? :)

Postat av: Mia B

Hej. Första gången för mig idag. Att skriva inlägg i din blogg vill säga. :)

Hade tänkt säga att det skulle vara kul att se vad du shoppade, men hmmm.....det kanske inte passar sig.... :) Låter ok iaf! Inte har jag tid med såna nöjen inte. Här är det bara shopping i fantasin: du vet, marginalprocent - Ib - moms -omsättningshasighet och allt vad det heter. Nu är jag less (började 9 i morse) och behöver nåt starkt. Ska se vad barskåpet har att erbjuda. :) Ha en trevlig lördagkväll! Kram / Mia B

2009-10-10 @ 19:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback