okej åter till killarna..

nu har jag fått mig en liten motkommentar.. =) MEN/MÄN vi måste också köpa raklödder och rakhyvlar, dessutom har vi väldigt många fler ställen att raka! visst deo'n kan dom få köpa tonvis av men vi behöver ju också (och för oss är det naturligt att smeta på).. även fast killar bajsar mycke så tror jag inte att dom bajsar lika mycke som vi kissar (och vi kan bajsa vi me ;)

HAHAHAHAHA - kläder, om jag går på mitt exempel så är det BARA t-shirt och jeans.. men andra män kanske lägger ner en förmögenhet i stringkalsonger ;)


men som du säger "anonym" så tycker jag också att vi borde få mer pengar för att vi finns, tänk vad som skulle hända om vi inte fanns.. männen skulle lugnt köpa nytt porslin för att slippa diska undan efter barn och allt vad det nu innebär!

UTAN KVINNOR STANNAR SVERIGE (och världen för all del) :D

nu ska jag borsta tänderna..

Kommentarer
Postat av: Therése

Du möter kritiken! Snyyggt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback