jag som projektledare..

idag blev vi tilldelade en gruppuppgift som skall utföras under nästa vecka.. jag kom som ensam svensk i gruppen för sollefteå men det ska nog gå bra eftersom det är ett bra gäng!

vi var en kort men de som var där utnämde mig till projektledare.. under nästa vecka så ska vi tillverka och sälja en produkt och med min och min grupps fantasi så blev det såklart kakor (känns lite mer lättsålt också).. kanske någon som vill köpa? ;)

en av grabbarna i min grupp brukar blänga och skämta rätt friskt med mig om dagarna och säga att jag inte är hans kompis, idag kunde jag kontra med: - NEJ, jag är din boss! (han skrattade gott!!)

jaja så var det med den dagen, på eftermiddagen satt vi mest och lattjade med power point eftersom vi läser en presentationskurs för tillfället.. jag kände väl att det var lite för bekant med programmet (programet?? iiih stavningsproblem) så jag satt mest och suckade.. stackars lärare som tilldelar en massa uppgifter som är busenkla.. menmen vad gör man inte för att fördriva tiden?

ikväll har jag samanställt en faktura (hemuppgift som vi fick i fredags) och skickat in till vår lärarinna.. ska nog skicka en annan också när jag väl kommer hem till min dator.. hon hade nämligen inte avslöjat att vi fick använda oss av dom fakturamallar som finns på internet innan jag började =/  (fakturamall = fusk, anser ju jag då men jaja.. givetvis skall jag ta hjälp av alla hjälpmedel som finns!)

nu ska jag gå ner och slänga mig i soffan.. imorgon bär det av till sollefteå =)

natti natti..


ps. therese jag ska försöka lägga upp bilder när jag kommer hem.. bilderna på internet vill inte samarbeta med den här datorn.. =/


Kommentarer
Postat av: Therése

Tror det kommer gå bra med kakbaket! Du kan ju det där med bak nu ;) Vore kul att veta hur du tycker arbetet som projektledare verkar.. Det är nämligen ett av de yrken jag också kan söka till när jag är färdig utbildad :b


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback