jag klarade det!

jag stod på mina två ben, svajjade bara liiiite på rösten när jag började med min presentation men sedan gav det med sig.. såklart så hamnade vi i det varmaste rummet så min rodnad försvann nog inte förrän jag satte mig ner på platsen igen (BUT I DID IT!!!)

djävulskt trött imorsse, djävulskt trött nu.. jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva dom blyklumpar som hänger på mina ögonlock..

pappsen kom förbi med min nya matta idag, nu kan jag snart pynta badrummet inför julen också =) nu saknas bara röda handdukar men det kan jag nog ordna här i stan.. kan bli så fel när någon annan köper handdukar så jag vågade inte be honom.. snälla pappsen sa att jag fick mattan som en bonus för att han fick köpa den ;) HAHAHA! menmen den kostade bara 30 kronor så.

idag satt jag och pratade med en klasskompis och blev riktigt besviken på en "vän" som jag anser har gjort en hel del fel i många saker.. menmen, är huvudet dumt får kroppen lida. det känns inte som att jag ska lägga ner någon energi i det direkt, men jag blir grymt irriterad.

efter skolan så åkte jag som vanligt med mina polska väninnor hem mot sollefteå, dom hade fått vänta bra länge innan min lektion slutade (hihi.. äntligen fick dom vänta på mig, brukar oftast vara tvärtom).. V utbrister att vi borde ha en tjejkväll där vi kan snacka en massa och dricka vin.. låter som en utmärkt idé! manshataren har ju flyttat från stan och ja.. hur många finns det att dricka vin med då? nej jag tror jag får traska upp på långgatan någon kväll istället och sätta mig med dom här två kvinnorna :D

annars då.. jag har försökt att planera vad som händer framöver men det går inget vidare, alltså uppgifterna bara haglar över oss och jag har noll koll på vad vi gjort.

nästa vecka är det projektarbete så då blir jag iaf hemma i sollefteå hela veckan, ska ju driva vår grupp mot vinst och ett visst mål som jag inte lyckats sätta upp ännu men jag tror att det ska bli typ 100 kakor eller nåt.. bara för att sätta ett mål, alltid bättre att sträva mot något. vi har ju tagit upp beställning på en del redan nu och jag hoppas givetvis att vi får sälja fler!

veckan därpå så har vi en grupp-presentation av ett arbete vi påbörjat idag.. denna presentation ska ske på onsdag eftermiddag, på onsdag morgon har vi ett av dom där gigantiska proven som vår lärare lisa är så hiiimla bra på att göra.. man sitter i timmar!

hmm och veckan efter det så kommer det givetvis ett prov till..

medans jag strävar mot topp-betyg i ovanstående så måste jag också försöka komma på en takt för ekonomin.. ibland önskar jag att jag var lika som många andra och kunde hänga med på lektionerna utan att bli uttråkad, menmen shit happens.. jag ska hon försöka hitta mig in på matte D eller nåt för att få det lite svårare än vad det är nu..

nu har jag skrivit ett helvetiskt långt inlägg och jag hoppas innerligt att inte internetanslutningen dör medans jag försöker publicera det!

back to work//T


ps. bilder kommer att komma.. någon dag framöver.

Kommentarer
Postat av: Shirin

Matte D är jättekul så det kan jag rekommendera! Inte så likt matte C så det blir lite variation, vad jag kan minnas iaf :)

2009-10-21 @ 18:04:04
Postat av: Therése

Skönt att presentation är över :) "Uppgifterna bara haglar över oss", det känner jag igen! Just den här veckan har vi iofs inte haft så mycket men kommande veckor ser ut att bli en enda utdragen mardröm.. Trevlig helg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback