idiotförklarad..

japp.. vem som helst skulle kunna idiotförklara mig när jag står och försöker prata med någon som inte finns! jag hatar muntliga redovisningar, jag vägrar nästan att ställa mig upp när en sån kommer men idag ska jag verkligen göra det! jag ska prata om dom där tre produkterna i produktlivscykeln - men fråga mig inte vad jag ska säga?!!

jag står i köket, sovrummet och vardagsrummet och pratar för mig själv.. det låter fördjävligt, jag stakar mig och vet inte vad jag ska välja för ord eller hur jag ska börja! den här dagen kommer att bli piss.

nu ska jag käka frukost =)

tjing.

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Det kommer att gå så bra så =) Titta mellan personerna i publiken om du inte törs titta på dem.

2009-10-21 @ 08:23:18
Postat av: Therése

Tror det kommer gå bra för dig :) Men jag förstår vad du menar.. Jag hatar verkligen att prata inför publik så jag lider med dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback