då var den dagen avklarad!

äntligen känns det som att jag hunnit med något vettigt.. idag har jag lyckats bocka av nedanstående på min att göra lista..

*lokalen!!!!!!
*produktlivscykeln & dess presentation
*uppgift 6:6
*de nya kontrollfrågorna
*läsa igenom ekonomin

jag kan nästan också bocka av alla uppgifter i ekonomin, detta ska jag sätta mig ned och göra nu.. kan tänka mig att jag är klar till klockan sju om jag verkligen lägger manken till.. efter det så är det HELG!!!

imorgon bär det iväg till kramfors.. =) vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det brukar lösa sig..


nu börjar mitt batteri ta slut i datorn och jag orkar inte förflytta mig till vardagsrummet eftersom internetanslutningen jävlas så mycke där..! känns mycke bättre att sitta i köket.. ska istället hämta ekonomiboken och slutföra det jag påbörjat =)

yiihooo! snart helg!


ps. jag känner mig som en plugghäst, idag sa ekonomiläraren till mig att jag inte längre behövde gå på hans lektioner eftersom jag är "självgående".. TACK tänkte jag.. nu slipper jag sitta och traggla igenom en massa onödiga timmar och förstöra min rygg! (synd bara att det blir mindre tid med klasskompisarna..=( )


Kommentarer
Postat av: Therése

Ska du läsa vidare är det ju super att du är självgående :)

Postat av: mads

you go girl :D

2009-10-10 @ 06:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback