då va dagen slut då..

kom just hem efter att ha varit hos tessan och hälsat på henne och emilia och efter att ha shoppat på konsum med mamma :)

gick på kappahl innan jag gick till tessan och där hittade jag en halsduk, köpte en ny lypsyl på apoteket, beställde pappas standard-julklapp på dahlbergs bokhandel och shoppade ett räknehäfte och en textningspenna till mig själv och såklart blev det lunch på stan - grillad korv med bröd.

när jag kom upp till tessan så blev det kaffe och sedan så fick jag mysa med lill-sötisen, tant tina har försökt få emilia att ta nappen idag och jag är rätt imponerad över mig själv - det gick! hmm.. mamma kom och hämtade mig efter att jag och tessan tryckt i oss x antal chokladbollar så vi åkte ner på konsum.. på konsum serverades det gulasch-soppa och givetvis var jag tvungen att spilla på min nya fina vita halsduk (ARG!!).. shoppade lite standarssaker som jag brukar ha hemma och sedan gick vi ut till bilen.. åkte över på bodens för att köpa en krans till min syster som vi ska ha på minneslunden, när vi gick tillbaks till bilen så lyckades jag givetvis dra en maska ur halsduken (ÄNNU MER ARG!!)..

nu är jag iaf hemma.. ska packa och åka med J till kramfors är det tänkt, så hmm.. jag borde nog sätta fart!

hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback