åå vilken dag!!

jag är helt knäckt..!! 138 kakor blev det totalt och nu är vi färdiga! har skrivit klart projektrapporten och mailat ut den till gänget också.. lena korrekturläste och tyckte det var bra så jag hoppas att lärarna tycker det också. finns säkert något jag glömt så jag ska ta med mig alla anteckningar och alla dokument och hela jävla datorn för att inte missa något.. jag är sååå glad att vi är klara!

vinsten efter alla kostnader blev iaf 950 kronor typ, vi har bestämt att vi ska äta och dricka gott en kväll för dom här pengarna så att vi får umgås på "vanligt vis" istället för att stressa kakor.

ikväll ska jag åka till kramfors är det tänkt.. bussen går 18.50 från stan och jag hoppas att J hinner hämta mig på busstationen, han är i sundsvall (VILL OCKSÅ VARA DÄR!!!)

nä jag borde väl packa och plocka ihop allt här hemma innan jag drar mig..

hoppas ni haft en bra dag :D

hejhej!

Kommentarer
Postat av: Tessan

tid att gå ut och gå idag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback