trötter..

har tvingat mig ur sängen av den enkla anledningen att jag måste se om jag kan ta bilen eller om jag måste åka buss till sjukhuset idag.. dom ska ha in mig på cellprovning, och betala för det dessutom!!!

vet inte riktigt hur jag ska piggna till och jag har snart druckit en halv liter kaffe =/

imorgon är det jobb, på söndag är det jobb, och hela nästa vecka (måndag-fredag) ska jag vara på kommunhuset på praktik.. det ska iaf bli skoj =) sedan så kommer mina närmaste veckor vara sprängfyllda med aktiviteter eller inte sprängfyllda men så mycket jag känner att jag klarar av för tillfället..

den 27e är det Winnerbäck i Ö-vik och givetvis har jag en biljett dit, Natalie ska äntligen följa med på konsert och Benny får jag med som bonus :D eller är det jag som är bonusen? hmm..

nä nu ska jag nog ta och göra mig klar.. måste veta att bilen startar innan kvart över sju..

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback