trött som vanligt..

så himla knäckt.. har sovit värdelöst inatt hemma hos pappsen..

igår kom syster och målade klart väggmålningen.. ska lägga upp en bild senare på det slutgiltiga resultatet men det blev iaf riktigt bra!

mamma kom hit med laxpytt till lunch så vi åt det tillsammans allihopa.. :D dessutom har mamma färgat håret brunt (!!!) så länge jag kan minnas har hon alltid varit blond så det är ovanligt att se henne nu, en helt annan människa.. melvin blev nog lite blyg när han såg henne för de va ju inte samma momma som tidigare ;)

bestämde att jag skulle åka till graninge på eftermiddagen så pappa hämtade mig vid fyra.. käkade middag och målade sedan sideboardet för andra gången och nu hoppas jag att jag slipper måla det igen men det märks väl när jag kommer hem nästa gång.. känns som att jag lär måla det ytterligare en gång men jaja..

är så himla yr i skallen så jag ska nog ta mig en kopp kaffe och läsa inför dagens prov en sista gång.. håll tummarna för mig klockan 13.. det lär behövas!

på återseende.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej på dej "trycka-upptaget-men-ringer-inte-tillbaka.tjejen". Smisk ska du ha! tihi

Postat av: Therése

Åh! Är väggmålningen klarklar? Bild! Bild! Bild ;)

2009-11-11 @ 15:21:17
URL: http://afts.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback