sushiriset snart klart =)

medans jag läser en bok om marilyn manson så har jag gjort sushiris och hackat upp allt jag ska ha i min sushi.. så underbart gott det kommer att bli när det är färdigt.. bara att hoppas att jag får ihop rullarna idag ;)

nu är det bara väntan kvar och eftersom natalie protesterar starkt mot att hon inte får smaka så har hon gott om tid på sig att komma hit ;) hihi.. ska nog slå henne en pling och höra om hon kommer eller inte.. HEHEHE.

iaf så är marilyn manson en sjuk jävel.. precis som mötley crüe-gruppen var. jag är alldeles kall när jag läser boken men någonstans mellan raderna så ser jag ändå mammas pojke, KARLAR!

jaja.. jag ska väl fortsätta läsa, och ringa till nattis såklart.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback