sjukvårdsupplysningen & gryta..

grytan blev faktiskt riktigt god och såg inte speciellt oaptitlig ut heller, jag är riktigt stolt över mig själv! :D

har pratat med en klasskompis, med mamma, med pappa, frågat therese och försökt att få tag i pappas sambo om min "smärta" i magen eller vart fan det nu är jag har ont..

ringde till slut till sjukvårdsupplysningen ändå, givetvis försökte hon hjälpa mig så gott hon kunde men eftersom det är svårt att sätta fingret på exakt var jag har ont så la hon och jag tillsammans upp två strategier: antingen så har jag ett skov av min tarmsjukdom pga att jag är förkyld och för att kroppen gör allt för att få bort förkylningen eller så har jag början till njurbäcken.. jag får nog ringa till sjukan imorgon och höra vad dom tycker att jag ska göra.. jag lär ju inte få tag på endoskopiläkaren på en dag iaf (snarare två veckor eller nåt sånt)..

jaja jag ligger ju inte döende men är lite halvtrött.. men det löser sig ;)

nu tror jag att jag ska slänga mig i sängen och läsa lite.. eller kanske ska jag ringa till pappsen en sväng först, störa lite i karjala :D

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback