morgon..

när jag skriver morgon menas det på att morgonen inte är speciellt bra.. detta interna uttryck är det nog bara manshataren som förstår, men låt mig förklara..

god morgon - jättebra morgon
morgon light - jaja, den duger
morgon - låt någon skjuta mig i huvudet?

ja typ.. vi använde detta för att på något vis kunna spela ut någon av våra kollegor så att de inte skulle behöva lägga sig i så mycke..

så varför är allt piss? jo... DET ÄR PROV IDAG!!! jag känner mig oförberedd och jag klev upp kvart över 6!! jag är fortfarande förkyld, jag har inte hostat för första gången än och väntar fortfarande på den där första hosten (som brukar vara värst) + att jag var tvungen att använda disktrasan för att få ut min gröt ur micron och ungefär när jag håller den i ögonhöjd så inser jag att det är dags att byta disktrasa (och då måste jag säga att jag byter jääävligt ofta, tål inte lukten)..

nej idag ska jag spendera i en lektionssal där jag ska skriva om konkurrens, service, prissättning och textning.. det låter säkert jätteenkelt men som jag skrev igår, den här damens prov brukar vara mastodontprov!!!

nu ska jag banne mig läsa igen.. jag kan inte sitta här hela morgonen, om en timma ska jag åka..

tjing!

Kommentarer
Postat av: Tessan

lycka till idag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback