hemma igen..

ja vilken jävla helg det blev.. elle rinte jävla, den har varit jättetrevligt mestadels av tiden. vet inte riktigt vad jag ska säga egentligen.. men nu är jag hemma i sollefteå igen.

igår hade vi iaf redovisning av förra veckans projektarbete och jag är grymt stolt att jag fick ALLA att säga något (iaf alla som närvarade..), men jag pratade mest.. ibland hatar jag att vara svensk, jag har liksom inget att skylla på =/

på eftermiddagen så hade vi data och fick lära oss en massa nytt om powerpoint, kan behövas en nystart eftersom det har kommit nya verisioner sedan jag gick ut skolan och det är ju absolut inget man använder dagligen..

på kvällen åkte jag hem till mia och pluggade inför morgondagens prov med henne.

vet inte riktigt vad jag ska skriva, har en molande huvudvärk och önskar att jag kunde få gå och lägga mig igen.. men om 27 minuter så börjar skolan, ska ta och leta upp terminalglasögonen så att jag avlastar ögonen lite iaf..

hoppas ni haft en bra helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback