fan å!

jävla skit! jag blir så jävla irriterad att jag aldrig kan kolla på schemat innan jag ställer väckarklockan.. snacka om att ta allt för givet! idag trodde jag (eftersom jag inte kollat på schemat) att vi började halv nio men ICKE, 12.30 minsann!

jaja nu står iaf frukosten färdig på bordet och det är väl dags att äta den.. snart.

sista provet gick ganska bra kändes det som.. men det var jobbigt att skriva, det blir så hiimla mycke text! efter provet så ringde pappa och frågade om jag ville hänga med på hockey.. GIVETVIS! kom hem till sollefteå, diskade, plockade ihop lite, åt lite mat och gick iväg för att möta pappa, sambo & vän på "biljettkiosken".

på vägen så fick jag ett par reklamblad av tessan eftersom jag inte fått några hem till mig den här veckan.. så jävla irriterad på den där lata brevbäraren!

modo - djurgården och tina skrek! jag är fortfarande öm i händerna efter alla klappningar och halsen känner sig lite svullen men det är bättre än det brukar vara efter en match. rätt (!) person trycke in första målet.. snacka om att man kan få utlopp för sina känslor då :D hihi..

kom iaf hem vid elva och jag somnade väl vid tolv.. nä nu blir det frukost så jag piggnar på mig lite =)

tjing

Kommentarer
Postat av: Tessan

har du massa planer för idag då? Annars kanske en promenad? :)

Postat av: Therése

Säg inte att posten strular igen för dig?

2009-11-11 @ 15:20:19
URL: http://afts.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback