fakturakungen :D

kom till praktiken strax innan min "ansvariga" kom på plats.. försökte kicka igång datorn men jaja, de gick såklart åt skogen.. klockan nio så var det möte och det pågick till strax efter elva, jag var så himla mosig i skallen men det var intressant att få lyssna på ett möte på en annan arbetsplats - snacka om skillnad från anthill..!

efter lunchen så installerade jag mig i ett rum lite längre bort och fick sätta mig för att kontera och skicka ut fakturor.. 43 stycken hann jag med innan jag gick hem halv fyra, inte illa pinkat för att vara nybörjare.. ibland känner man sig som en kung, iaf när det går bra.. =)

nu sitter jag här och funderar på att gå in i köket, lägga mig på golvet med benen på en stol för att låta svanken slappna av lite och givetvis fortsätta och läsa tills jag beger mig mot kramfors igen.. känns så mycke lättare att kliva upp där än här hemma och helst när frukosten står dukad på bordet när man kommer ner ;) sötisen min..

jaja inge mer kontorsstol idag, nu dunkar jag ner datorn..

tjing!


Kommentarer
Postat av: Therése

Idag jobbade jag i ett program som bl.a. hade färdiga fakturamallar.. Tänkte direkt på dig ;b

Postat av: Magda

Självklart ska du få ett kort :)

2009-11-21 @ 14:42:56
URL: http://magdalenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback