en ny muskel :D

jag är så lycklig.. efter dagens spruta så har jag fått en ny muskel, eller ja det ser iaf ut som en ;) svullnaden har väl blivit värre ju längre tid som gått men jag klarar ju av att göra saker iaf..

j fick åka iväg så fort vi kommit hem så jag har diskat för hand, plockat ur och i diskmaskinen, vikt tre maskiner med tvätt och lagt in i skåp och lådor + att jag rensat j's strumplådor (sanslöst mycke strumpor man kan ha!!)

har försökt att läsa men jag hittar ingen bra ställning att ligga i, soffan är förbannat obekväm när höger höft (läs rumpa) håller på att gå ur led så fort jag rör mig och om jag ligger på mage så verkar jag bara sträcka ut den där jävla muskeln så att de gör ännu mer ont.. menmen jag överlever, as usual (jag är ju kvinna ;)

iih vad annars.. typ inget? nu är jag så uttråkad så jag tror jag får nå fel, väntar på att greys ska börja så att jag kan slå mig ner i soffa och fördriva tiden i en timma (givetvis kommer säkert j komma hem typ en minut över nio bara därför men de gör inget ;)

nä nu ska jag hitta på nåt.. har gett upp arga snickaren eftersom j spelar in det, orkar inte se det två gånger.

natti natti!

Kommentarer
Postat av: Therése

Åhnej! Nu insåg jag att jag missat Grey's :( Värst vad städ och fix du hållit på med på senast? Du är välkommen till mig anytime ;) Min lägenhet ser, pga. veckans intensiva schema, ut som ett bombnedslag..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback