budgettips till studenter!

givetvis vill vi alla ha en snygg almanacka men det kostar ju skjortan att välja den man verkligen vill ha, själv skulle jag vilja beställa en special från någon sida på internet där man får designa den själv men 280 kronor känns lite overkill för mig i och med att jag lever ett sk studentliv!

idag va jag på banken och när jag sitter där och väntar så får jag syn på den här:

jag kan inte kalla mig själv för pysslig eller så men jag tänkte att jag inte kunde använda den som den såg ut utan jag tog mig friheten till att förstöra den..



hade ett mintgrönt/ljusturkost papper hemma som jag helt enkelt slog in skiten i (fel färg på bilden).. men det räckte inte, jag var inte nöjd..



jag är fortfarande inte nöjd men den ser ju tusen gånger bättre ut än vad den gjorde innan iaf.. nu ska jag bara fundera på hur jag ska pryda den med andra små söta saker innan klockan ringer in det nya året (med andra ord så har jag någon månad på mig ;)

ny almanacka för 2010 = 0 kronor (eftersom allt fanns hemma)

nu blir det sängen.. natti natti


Kommentarer
Postat av: Therése

Snyyygt Tina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback