back to work..

jag är så himla trött och om 24 minuer så måste jag börja gå mot jobbet för att hinna i tid.. GAAAH! jag vet dessutom att min dator där uppe är så jävla slö så att det lär ta typ 200 år innan jag kommit igång (och jag vågar inte ens nämna alla lösenord!!)

mitt största problem på kvällen (när jag borde sova) är att jag har en bok.. något jag tycker om att läsa, det vore bättre med en helt värdelös bok som inte ger mig någonting förutom tunga ögonlock!

blablabla.. jag vet inte riktigt vad jag svamlar i men det är säkert fördjävligt..

jag måste hälla i mig kaffet och gröten och sedan göra mig klar för helvetespromenaden upp till anthill. HJÄLP MIG NÅGON! (dessutom har jag fått tillbaks den där smärtan i/ovanför skinkan så det är inte skönt att gå..)

hejhej!

Kommentarer
Postat av: Therése

Va? Jobbade du inte förra helgen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback