alla dessa utgifter!

jag tror ja får nå fel.. det är bara utgifter hela tiden, funderar på att gå till banken och ta ut lite av mitt sparande för att få bort lite räkningar.

kom ett brev igår som jag missade så när jag ett dygn senare tittar igenom posthögen så ser jag ett brev från landstinget, nu jävlar pumpar dom mig på pengar! givetvis så visade urinprovet att jag hade urinvägsinfektion.. som vanligt.. jaja får väl gå och ta ut penicillinet då.. dynga.

det som är synd med det svenska penicillinet är att man måste äta det i en hel jävla evighet innan man är "frisk".. tacka vet jag utländsk antibiotika som bara tar två dagar, de e grejer de!

i övrigt så gick allt bra, smärtfritt.. och eftersom jag hade tid kvart i åtta så var jag klar innan man ens behövde börja betala parkeringen.. WOOHOO!! där sparade jag ett par kronor.

nä nu ska jag ta och läsa igenom tidningen Buffé, planera inköpen för kommande vecka och överväga uttag.

tänk om man fick gå och lägga sig igen!

Kommentarer
Postat av: Therése

Haha, yesbox! Utländsk antibiotika är det banne mig fräs i :b


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback