vakna och börja blogga.

jag är vaken fysiskt men absolut inte psykist.. jag mår hmm, halvdåligt.. blev en hård kväll och jag tror att jag la igen ögonen vid halv fyra eller nåt sånt. så himla slut idag så jag tror jag återgår till gårdagen och ångrar alla vinglas som intogs.

de va iaf kul!

vi började med att grilla. underbart gott blev det! (vi åt det såklart) och sedan så gick vi bort till tomas där några kollegor och tre andra drack och hade trevligt. spelade lite fotboll, kastade frisbee (hur stavas det?) och sedan bar det av in mot stan.. vet faktiskt inte vad vi gjorde där egentligen men vi va upp till mig och drack lite till och sedan så va vi nere på bowlingen och kastade dart. kom upp till mig igen på någon slags mellanfest och sedan gick vi ner igen.. jaja mycke vingel blev det och vingel känner jag idag också =/

nu ska jag ta och ringa till syster och höra vad dom gör.. sedan ska jag utforska kylen, grymt hungrig!

tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback