sträckt rumpan?

har så förbannat ont lite till vänster om svanskotan, förstår inte riktigt vad det kan vara.. kan man sträcka rumpan?

jag och tommy har varit ute på promenad, för mig blev det 85 minuter.. skulle ha blivit längre om jag hängt med honom bort och hämtat min ipod men va fan.. jag är lite lat ;) i nerförsbackarna så höll jag på att dö av smärtorna som ilade genom rumpan på mig! förhoppningsvis så går de väl över snart så att skinkorna kan få jobba på som vanligt igen =)

svirade ihop nån korvröra till middag med den nya chili&lime-kryddan från santa maria, vart riktigt gott! (ha..! nu har jag fått tillbaks norrländskan igen, tillomed i skrift :D)




nu ska jag trycka i mig lite kvällsfika, duscha och lägga mig och läsa min nyfunna kärlek
spelet..

natt natt

Kommentarer
Postat av: Tommy

Haha.. frän bok!

Hoppas sketan blir bättre ;D

Postat av: Therése

Har du övergett Mötley Crue för Spelet? Eller det kanske inte riktigt är att överge, det är ju Neil Strauss som satt båda berättelserna på pränt..

2009-05-05 @ 12:47:10
URL: http://afts.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback