snooz.

god morgon!

sovit så förbannat gott inatt så jag tror jag går och lägger mig igen, va riktigt jobbigt att kliva upp efter att ha snoozat i typ en timma (?) har noll koll på vilken tid min klocka ringer, samma tid varje dag så det enda jag bryr mig om är on och off.

låg och läste lite igårkväll.. spelar ingen roll hur pigg jag är numera så börjar ögonen flacka efter typ tio, tjugo minuter.. hehe.. det vill jag kalla tecken på att gammeln har smugit sig in! ni vet som föräldrar när dom ska titta på tv, yeah right! dom ligger och sover efter typ tio minuter istället.. så funkar det iaf hemma hos pappa och halvt hemma hos mamma.

jahapp.. då va de dags för jobb igen då. bara tre dagar den här veckan så de lär nog gå bra. på onsdag har jag möte från klockan tolv till två och sedan från två och någon timma framåt så ska jag till sjukgymnasten och kolla på mina handleder och så.. har blivit något skit i dom =/

dags att göra sig klar..

på återseende!

ps. tessan jag kommer snart på jobbet ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback