smått & gott..

sitter hemma hos pappsen nu, har lagat mat och ätit gott.. wok stod på dagens meny (val av mig..), efter maten bar det iväg ut på en cykeltur på typ åtta kilometer.. kändes inte så himla jobbigt, hade jag åkt i min egna takt hade de nog varit jobbigare och desto längre bit att åka.

kom hem igen iaf och tog oss en glass, drack lite kaffe, har ätit lite bär och hjälpt pappa med snapsvisorna inför årets garagefest (nästa år är det 30-årsjubileum!!!)

nu ska jag hjälpa pappa att googla efter någon slags ört och sen ska jag hitta några planteringskrukor och tyget jag ska ha med mig hem till stan.. imorgonkväll ska jag sätta paprika och sy sittkudde =)

natt natt.

ps. glömde skriva att jag myst med kissemissen min också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback